Retouren en klachtenregeling
Bedenktijd/retour voor consumenten
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Dit retourrecht is niet van toepassing op maatwerkproducten, zoals het borduren van kleding, op bederfelijke producten, zoals bloemen en verse eetwaren. Om hygiënische redenen kunnen sokken en of ondergoed ook niet geretourneerd worden, tenzij nog verzegeld in de originele verpakking.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retourzending naar Arnhem Lokaal zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, dien je het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Arnhem Lokaal geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via ons email adres: “welkom” en dan “@arnhemlokaal.nl”. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product op dat moment in goede orde retour ontvangen is.
Retouradres: Zuider Parallelweg 13a, 6882 AC VELP
Klachten?
We doen ons uiterste beste om uw bestelling in goede staat bijn u te laten aflveren. Mocht u desondanks toch een klacht hebben, dan zullen we die in afstemming met u zo goed mogelijk proberen op te lossen. Eventuele klachten kunnen per mail gestuurd worden aan: “welkom” en dan “@arnhemlokaal.nl”
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen via ons email adres: email adres: “welkom” en dan “@arnhemlokaal.nl”. Je draagt zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog te wijzigen.